mandag 23. september 2013

Drømmeverden

Endelig er den herlige høsten her, uten tvil min favorittårstid! Kald og frisk luft, duskeregn, nydelige farger på trærne og morsome sopper i skogen!
Og nå har jeg enda en god grunn til å sitte inne og kose meg med garn og pinner!

I helgen begynte jeg på en deilig jakke i Dreamline til meg selv.




Tre tråder Air og en tråd Soul, blir myyykt og godt <3


Hele jakken strikkes i falsk patent. Det har jeg faktisk aldri prøvd meg på før, så nå var det jammen meg på tide!




Nå er det bare å fortsette og strikke, for jeg gleder meg til å krype inn i denne deilige jakka!

Ha en flott høstuke alle sammen!

- Ellen Marie -

1 kommentar:

  1. Dette blir nok en fantastisk deilig jakke! For et skjønt garn du bruker, har prøvd det ut et par ganger - men bare på småplagg. Dette blir virkelig luksus! :-) Ååååh - som jeg blir fristet!!! :-)

    SvarSlett

Setter umåtelig stor pris på hver lille hilsen :)