fredag 2. august 2013

Tvillingbloomsbury

Jeg er så heldig som er tante til to små tvillingsnupper!
Da jeg fant Bloomsbury til barn på Ravelry for en stund siden, måtte jeg jo strikke til mine små!




Jeg brukte Kashmir Alpakka fra Sandnes, et garn jeg sjelden bruker, men ikke vet jeg hvorfor!? Det er veldig godt å strikke med og blir jevnt og fint, og fantastisk mykt og deilig i bruk!




Jeg valgte å ikke strikke lange ermer, slik at de kan ha en liten skjorte eller body under. Strikket i størrelse 18 mnd. 
Jeg har veldig lyst til en gang å strikke Bloomsbury i et tynnere garn. Tror mønsteret hadde gjort seg veldig godt på pinne 3 ca :)

Og her er lille Lykke på 14 uker <3 Ei sprudlende lita elghundtispe!



- Ellen Marie -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter umåtelig stor pris på hver lille hilsen :)